Saturday 8 February 2014

SET KANAK-KANAK

Sebagai ibu bapa prihatin, pasti inginkan anak-anak mendapat khasiat makanan sepatutnya. Lebih-lebih lagi bila sudah bercerai susu ibu, 100% nutrisi harian adalah dari pemakanannya.
Di sinilah pentingnya pengambilan vitamin anak2... Kanak-kanak yang sedang membesar memerlukan zat dan nutrien yang penting dalam pertumbuhannya. Contohnya protein untuk tumbesaran, kalsium untuk membentuk tulang dan gigi yang kuat dan sihat, DHA untuk perkembangan otak dan macam2 lagi...
Jom tgk apa fungsi set kanak2 dari shaklee ni ^^,

Meal Shakes
 * Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
*Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
*Rendak lemak dan rendah glisemik
*Sumber protein dan kalsium
* Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
*sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua

Omega Guard
= Makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.
= mengandungi Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.








Berminat nk cuba?Meh pm sy 0174107885 (sms/whatapps)
Harga murah + Free consultation seumur hidup =)

No comments: